2013. április 4., csütörtök

Can I just...


Ahogy láttátok, design cseréltem. Ez most nagyon tetszik, amúgy is nagyon szeretem az égbolt témát, úgyhogy igazából már időszerű volt a dolog. Egyébként, azért nem nagyon jelentkeztem az elmúlt héten, mert még mindig szüneten vagyok, a magánéletem meg jelenleg éppen annyira kusza, hogy felesleges lenne róla bejegyzést írnom, úgysem értenétek (már csak azért sem, mert őszintén szólva én sem értem).

Az ünnep tanúsága csupán annyi, hogy még mindig nem szeretem, ha összekölnizik a hajam, cserébe viszont a csokitojás semmit nem vesztett csodálatos ízéből, a mozizás a családdal pedig húsvét hétfőn még mindig alapvető, és még mindig imádom.

Nagyjából ennyi. Friss valamikor a jövő héten talán, bár most ha túl leszek az előadásaimon, talán lesz egy kis időm :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése