2013. április 25., csütörtök

Ez a lány tud énekelni

Nos, nos. Gondolom, illene erről írnom. (Nem tudom. Illik?)

Legkedvesebb békakirályfink ugyanis nem szingli többé. Egyelőre elég vegyesek az érzéseim, mert... nehéz lenne elmagyarázni, és ha őszinte akarok lenni, nem is szeretném. Az én érzéseim elvégre egyedül csak rám tartoznak.


Az első gondolatom egyértelműen az volt, hogy szépek. Bár gyakorlatilag semmit nem tudok erről a lánykáról, egyáltalán nem tűnik olyannak, mint ennek a szerencsétlennek az előző barátnői, és azért ez megnyugtató. Remélem, a látszat most nem csal. Szeretnék hinni benne, hogy kedves, pontosan olyan, amilyen az arca, mert az azt jelenti, hogy Mes boldog lehet. És hát nincs is itt semmi másról szó, mint az ő boldogságáról. Viszont, ha már a tumblr-em tele van velük, vettem a fáradtságot, és rákerestem erre a bizonyos csajszira a youtube-on. Egy valamit sikerrel ki is derítettem.

Énekelni azt tud.



1 megjegyzés:

  1. Gyönyörűszép hangja van és nekem totál kedvesnek tűnik! :) Régen a Monrose együttesben énekelt, hallgasd meg tőlük a What you don't know-t, én mindig libabőrös leszek tőle <3

    VálaszTörlés