2013. február 24., vasárnap

Do not talk about fight club

Az iskola megint maga alá temet, ne haragudjatok. Valamiért a tanáraink úgy érzik, hogy a mi napjaink 36 órából állnak ebben a félévben, és emellett képesek leszünk kiolvasni a Szabó Ervin könyvtár egész történelmi részlegét, az idegennyelvű irodalmat is beleértve. 

Csak azért írom ezt a posztot, hogy tudjátok: még élek, és kb. soronként haladok mindkét történetemmel. Hát, valljuk be, nem fénysebesség. De amint belerázódom ebbe az új félévbe, majd igyekszem jobban teljesíteni. Úgyhogy most ez az elsődleges cél.

Ahogy látjátok, design cseréltem. A rózsaszín nem igazán az én színem, de valami tavaszit akartam, mert lassan kezdek belebetegedni ebbe a szürke, havas időbe. Sorozatokat nézek, amikor van szabad 40 percem, mert az lekapcsolja az agyam (Supernatural 8. évad, meglepően jó az előző kettőhöz képest, és Once Upon a Time 1. évad, ez pedig meglepően rabul ejtett).

Ja, és ma este a világ legjobb filmje megy a TV-ben. Nem is értem, hogy nem kapott Oscar-díjat. Oscarról szólva, holnap, vagy holnapután valószínűleg arról lesz egy igen hosszú és terjedelmes posztom. Szóval, valamikor majd jelentkezem. Addig is nyugodtan írjatok nekem facebookon, vagy twitteren, vagy emailen, ha nincs jobb dolgotok. Jól esik, ha gondoltok rám, még akkor is, ha nem feltétlen lesz időm és energiám válaszolni.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése